Ease

Duurzaamheid vraagt om gedragsverandering. Als reactie hierop ontwikkelde Canary de gebruiksvriendelijke tool Ease. Het doel van Ease is om KMO's bij te staan en te begeleiden bij het begrijpen, plannen en uitvoeren van initiatieven rond ESG, op een toegankelijke en praktische manier. We bieden dus een totaal nieuwe visie: duurzaamheidsrapporten als kansen, niet als verplichting. Versterk je bedrijfsimago, bespaar kosten en stimuleer het behoud van medewerkers of het aantrekken van nieuw talent. Kies voor innovatie en ontdek de waarde van duurzaamheid.

Meer informatieMeer info
ease dashboard picture
ease + team

Ease+

Ease+ kan nog veel meer bieden. Bovenop de basismodule kunnen extra modules en connectoren aangeboden worden voor diepgaandere analyse en rapportering. Deze modules automatiseren de manuele ingave van data vereist in Ease. Ze zorgen ervoor dat bepaalde ESG data, die u wekelijks of maandelijks zou ingeven, automatisch wordt opgehaald. Zo is er onder andere de mogelijkheid om extra bedrijfsgebouwen en gebruikers toe te voegen, maar ook andere connecties zijn mogelijk.

Meer informatieMeer info

Ease Pro

Naast de basismodule en gebruiksvriendelijke tool Ease, en de extra aanvulling met connectoren en extra modules Ease+, kunnen we ook het product Ease Pro aanbieden. In dit geval spreken we van maatwerk volledig in functie van uw behoeften. Heb je interesse in Ease Pro? Neem contact op en we bekijken samen de mogelijkheden.

Meer informatieMeer info
ease pro coding picture

Met Ease floreert uw organisatie als een solide basis voor de toekomst, waardoor u een sterk en aantrekkelijk imago opbouwt dat ook potentiële werknemers en klanten enorm aanspreekt.

De voordelen

01
lachende medewerker
Positief bedrijfsimago

Jezelf het imago kunnen bieden van een duurzame kmo bevat een groot concurrentievoordeel. Klanten associëren zich graag met bedrijven die een positieve impact maken.

02
duurzaamheid organisatie
Impact op omgeving

Een KMO die duurzaamheid omarmt, realiseert een positieve impact op de omgeving. Een KMO die milieubewust handelt, wordt vaak erkend en gewaardeerd door zowel de lokale gemeenschap als klanten.

03
behoud retentie medewerkers
Behoud medewerkers

Je trekt niet alleen klanten aan, maar ook medewerkers zijn trots om deel uit te maken van een duurzame organisatie. Talentvolle professionals blijven zo langer verbonden aan jouw bedrijf.

04
verlagen van kosten
Kosten
verlagen

Door duurzame praktijken te integreren in je organisatie zoals energiebesparing en afvalreductie, krijg je als resultaat verlaagde operationele kosten van je organisatie, wat ook resulteert in een hogere omzet.